Uitgever >




Uitgever van de Nationale Corona Krant is Novio Media Uitgevers in samenwerking met Bert Heijnen Producties. Hieronder vindt u een selectie van titels welke in het 35 jarig bestaan van Novio Media Uitgevers, verantwoordelijk voor de commerciële en productionele exploitatie en redactionele coördinatie van de Nationale Corona Krant, een spraakmakende en commercieel-creatieve themakranten . 


 

Novio Media - Paul van Ostayenstraat 36, 5103 PS Dongen / 0162 - 31 32 89 en  06 24 95 68 40  / Info@Novio-Media.nl - Site: Novio-Media.nl  


 Bert Heijnen Producties, een uitgever en publicist met een ruime ervaring van bijna 35 jaar op het gebied van aansprekende en creatieve uitgeefconcepten. Bert Heijnen tekende ook voor het hoofdredacteurschap van meerdere onderstaande Novio Media-uitgaven en verdiende eerder zijn voetbalsporen onder meer als voetbalverslaggever voor Langs de Lijn. De portfolio van Bert Heijnen Producties vindt u hier en een CV op deze pagina.

Bert Heijnen Producties, De Lingst 73, 6081 GK Haelen / Leudal - Site: BertHeijnen.nl -  Bert@BertHeijnen.nl - 06 24 75 03 25 


 

 

Enkele high lights en voorbeelden van eerdere aansprekende uitgaven over een periode van 35 jaar >


 'Nationale'- serie >


Nationale Keuken Magazine / Nationale Slaapkamer Magazine / Nationale Vloeren Magazine -  Landelijk uitgave op tabloid in een oplage van 700.000  exemplaren, verdeeld over 20 regionale edities met o de wisselpagina's lokale en regionale adverteerders. Topadverteerders (landelijk bekende merken) en aansprekende redactionele formule

 

 

 

 

 

De Nationale Hypotheek Krant - Branchespecifieke uitgave in een oplage van 300.000 exemplaren, verdeeld over 30 regionale edities. Nagenoeg alle toonaangevende hypotheekverstrekkers en banken werkten mee aan dit hoog informatieve financiële magazine op veredeld krantenpapier (tabloid) 

 

 

 

 

 

 

 


 Charitatief / Goede doelen >


Nationale Hartbrug Krant - Uitgave in opdracht van de Nederlandse Hartstichting. Oplage: 3 miljoen, nagenoeg huis-aan-huis in Nederland. Succesvolle informatiedrager en boost voor de kas van de stichting.

 

 

 

 

 


Specials/ Inhouse >


Bang & Olufsen Center Magazine - Verspreiding in oplage van 900.000 exemplaren via socio-demografische postcodesegmentatie (geselecteerd op welstand, levensfase, etc.) in de regio's waarin de B&O-centers actief waren. Per B&O Center wisselde de voorpagina (secondaire naamgeving), de achterpagina met 1/1 advertentie van betreffend Center en de hartpagina's voorzien van lokale en regionale high class adverteerders. Outstanding redactioneel niveau en dito landelijke co-adverteerders. De uitgave heeft voor een exponentiële traffic bij de Centers tot gevolg gehad. Eerste in Nederland gedrukte tabloid in een omvang van 32 pagina's full colour. 

 

 

  

Giornale Alleanza Culinari - InHouse Magazine van de samenwerkende Italiaanse Restaurants 'Alleanza Culinaria Ristorante Italiani'. Oplage: 200.000 in tabloid formaat en full colour. 

 

 

 

 

 

 

 


Lifestyle >


Pallas Magazine - Uitgeven van 1980 tot 1994. Eerste volwaardige glossy van Nederland bestaande uit 27 regionale edities. Oplage 62.000. Verspreiding van alle wachtkamers van Nederland. Life style pur sang. eerste ontvangers: artsen, tandartsen, notarissen, ziekenhuizen, fysiotherapeuten, advocaten, specialisten en kapsalons. Aantal meelezers per exemplaar: 15. Lezersbereik 900.000

 

  

 

 

 


 Riche Magazine - Life style Magazine. Oplage 50.000 via postcodesegmentatie in 20 regionale edities, 64 pagina's full colour. High end redactionele life style formule 

 

 

 

 

 

 

 

 

't Vermaeck - Huis-aan-huis krant in Magazine stijl ofwel life style op krantenpapier. Verspreiding in de edities Breda, Eindhoven, Den Bosch en Tilburg en hun agglomeraties.  Gemiddelde oplage 60.000. Full colour Tabloid van 24 pagina's

 

 

 

 

 

 

 

 


Sport & Voetbal >


Vitesse Gelderland Magazine - Huis aan huis in Arnhem en omliggende plaatsen, maandelijks steeds 4 dagen voor een thuiswedstrijd. Krant gaf een boost aan de verkoop van losse tickets en seizoenkaarten. Als van binnenuit gestuurd communicatie-instrument droeg Vitesse Gelderland Magazine bij aan het imago van Vitesse als Gelderse club.  Oplage: 64.400.

 

 

Roda JC Regionaal - Ook deze magazine-achtige voetbalkrant stuwde het bezoekersaantal van het Parkstad Limburg Stadion (voorheen Stadion Kaalheide) aantoonbaar omhoog. Verspreiding in zeven Limburgse gemeenten. (Heerlen, Kerkrade etc.) Oplage: 57.100) 

 

 

 

 

 

 

TVM Magazine - Uitgeven ter gelegenheid van de jaarlijkse presentatie van de wielerploeg. 

 

 

 

 

 

 

 

 


On line Uitgaven >


Uitgeefconcept en promosite ter gelegenheid van de 50-ste verjaardag van Johan Cruyff op 25 april 1997. De internet-felicitatiedienst werd ontwikkeld en opgezet door uitgever Hans Mauritz ten tijde van zijn partnership in SBA Internet Services, een zuster-BV van het Waalwijkse SBA Automatisering, destijds sponsor van RKC. Tijdens de actie adverteerde SBA gedurende twee wedstrijden middels boarding waarbij de Studio Sport het reclamebord twee maal vol in beeld nam. Op de verjaardag zelf was het voor tal van omroepen een item en op zaterdag 26 april besteedde nagenoeg alle dagblad aandacht aan de wereldomspannende actie waarbij maar liefst per e-mail (geheel nieuw fenomeen tijdens de prehistorie van het internet in 1997) 120.000 plus mensen Johan feliciteerden. Van Del Pierro tot Pele en van Beckenbauer tot Ferenc Puskas


 

Export.nl - Eerste vademecum / zakelijke zoekmachine op internet (1999) als databank voor Nederlandse exporteurs. In opdracht van Fenedex, de grootste exportbevorderaar van Nederland. 

 

 

 

 


Amateurvoetbal,net - De eerste voetbalportal op Internet. In samenwerking met Ben Wijnstekers. Gestart in 1998 en kort daarna verkocht aan Heineken. Niet doorontwikkeld onder dit internetadres.